وبلاگ رسول

دلونشته هام و چیز هایی که در رابطه با برنامه نویسی و سایت یاد میگیرم رو مینویسم

وبلاگ رسول

دلونشته هام و چیز هایی که در رابطه با برنامه نویسی و سایت یاد میگیرم رو مینویسم

  • ۰
  • ۰

هاست چی بخرم؟

هاست چی بخرم؟

اگر بدنبال خرید هاست هستید و میخواین بدونین بهترین هاست براتون چی هست پیشنهاد دارم یکم دنبال شرکت مناسب بگردید.

زمانی که از یک شرکت هاستینگ معتبر هاست تهیه کنید زندگی لذت بخش میشه. و اگر به اشتباه از جای نامناسبی خرید کنید، جهنم.

اینو مهرداد توی ترایوینگ گفته و واقعا هم درسته.

 

ببینین دوستان عزیز من همیشه گفتم باید بدنبال خرید هاست مناسب باشید. مهردادم حرفم رو تایید می کنه که کسب و کار شما، وابستگی زیادی به کیفیت میزبانی وب شما داره.

دوست داشتین می تونین اصل مطلب و مزایایی که انتخاب بهترین هاست میتونه برای شما داشته باشه رو اینجا مطالعه کنید؛

https://thriving.ir/best-web-hosting/

 

من که از هاستینگ هایی که مهرداد داخل ترایوینگ گفته استفاده کردم و واقعا راضی هستم :)

اگر سوالی داشتید با واستاپ من 0933922917 در تماس باشید.

مخصل شما. مهرداد هادی

  • ۹۸/۰۸/۰۳
  • مهرداد هادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی